Khamis, 28 Januari 2010

Anugerah Juara Lagu - ada simbol Freemason?

Sudah lame xposting kat cni..entry kali ni aku nak merungkan sedikit kisah mengenai Freemason nie..Mesti korang tertanya2 ape bende ni yang hangat diperkatakan sekarang kan?? Aku pon xde la sangat berpengetahuan pasal bende nie..yang aku faham, Freemason adakah salah satu ajaran 'antikrist' yang telah lame wujud sejak dulu lagi, cuma mereka menyebarkan ajaran mereka dalam diam dan secara halus. Antara artis yang paling jelas mendalami perkara ini ialah MADONNA..dan aku rasa, kite xperlu mengagung2kan artis2 Barat yang terlalu jelas membawa unsur negatif. Maafla, aku di sini xnak la terlalu emosional kerana banyak lagi yang aku belum pelajari tentang dunia kita sekarang. Dalam kehidupan seharian kita pon mesti ada, cume kite yang xperasan. Okey, kat bawah ni aku sertakan beberapa info mengenai perkara ini yang sempat dihantar oleh sahabat2 melalui email...

Seorang rakan menarik perhatian saya kepada maklumat di blog berikut:
htmlhttp://idhamlim. blogspot. com/2010/ 01/anugerah- juara-lagu- 24.html
Yang paling merisaukan ialah, semua perkara ini telah diterangkan di dalam siri The Arrivals yang sudah banyak disebarkan. Siri ini panjang (46 video x 10 minit). Yang berkaitan dengan AJL ni, lihat terutamanya klip no 12, 13 dan 30:


Walaupun siri the Arrivals ini mempunyai klip video yang kurang menyenangkan dan ada membawa agenda syi'ah serta terdapat fakta yang boleh dipersoalkan, tetapi bahagian awal siri ini sangat membuka mata dan minda kita. Yang peliknya, hampir semua tanda-tanda Freemason, Kabbalah dan Dajjal yang disebutkan di dalam siri the Arrivals muncul dengan jelas di dalam set Anugerah Juara Lagu baru-baru ini. Soalnya Kenapa? dan Bagaimana boleh berlaku? Adakah kebetulan? Siapa yang merancangnya dan untuk tujuan apa? Wallahualam..
Kat sini juga, aku telah melayari beberapa video mengenai hal yang berkaitan dengan perkara ini...mungkin rakan2 ingin lihatnya..http://www.youtube.com/watch?v=9ykR0-203q8&feature=related.. setelah melihat video ini, baru aku perasan yang kat Malaysia pon wujud dalam mengagung2kan FIRAUN..kenapa seme ni terjadi..Yang sangat jelas tentang bangunan yang dinyatakan ialah "SUNWAY PYRAMID"...mungkin kita xperasan sebelum ni kan..
Semoga kita semua xterpengaruh dengan apa yang berlaku di dunia akhir zaman ni..Amin..

2 ulasan: