Jumaat, 15 Januari 2010

c0ngrats all PArians...

Ha........walaupun agak terlambat, aku masih mau ucapkan "TAHNIAH BUAT RAKAN2 SEPERJUANGAN KERANA KITE TELAH NAIK PANGKAT" hakhakhak...

Okay, baru terbuka tuk bincangkan soal nie...bile terpikir2, masih ada pihak yang memandang kerja kami selama nie..walaupun masih ada ramai yang xberpuas ati mengenai hal nie.. erm, xpela..rezeki masing2 kan...nak wat cmane...hihihiih....sem0ga u 0lls yang berkaitan, dapat tingkatkan prestasi kerja selaras dengan penghargaan yang diberikan tu...termasuk la diri aku sndri.. :D

Satu lagi, aku nak menyuarakan pendapat..harap JPA bagi dapat memandang mengenai bayaran elaun PA buat semua setiausaha yang bekerja di Pejabat Menteri & Timbalan Menteri..katenya mereka ini dikateg0rikan sebagai POOL...dan harap dapat meluangkan masa utk melihat cara2 mereka ini bekerja memandangkan kerja2 yang dilimpahkan lebih teruk berbanding PA2 yang mendapat elaun itu...(walaupun saya tidak layak mendapat semua itu, saya menyuarakan bagi rakan2 yang lain)...gambate!!!

p/s : masih tertanya2, bilela nak berkuatkuasa erk?? ker xjadi plak..sebab ada yg membantah?

2 ulasan:

  1. Iya.. patutnya, perlu dipertimbangkan semula.. coz sejajar ngan naeknya grade susk..

    BalasPadam