Rabu, 27 Julai 2011

Tanah Tumpahnya Darahku

Setelah game Malaysia vs Singapura pada Sabtu lepas, sekali lagi perlawanan timbal-balik akan diadakan pada esok, iaitu 28 Julai 2011 dan secara rasminya, saya pon akan hadir (tiket pon da beli) ke Stadium Nasional Bukit Jalil (SNBJ) menyaksikan perlawanan yang bersejarah itu. Walaupun dalam perazaman utk tidak ke sana lagi (SNBJ), setelah handphone hilang tika game Negara menentang Sang Garuda pada piala Suzuki AFF lalu. Hehe. Sekarang, sangat bersemangat menanti game pada esoknya, dan rakan-rakan sekalian, mohlah kita menyerbu SNBJ dan memberikan semangat kepada skuad negara, semoga kita berjaya ke peringkat sepenuhnya. AMIN.






p/s : Ooo yea, berhati2 lah dalam perjalanan dan jaga barang anda dengan baik, jgn buat onar sewaktu menonton..Dalam mood patriotik, lantas DP FB saye pon dah tukar pic ni. Haip!! Ni bukan tucen okayy...tapi HARIMAU yang cute...ngegege..




4 ulasan:

  1. kok.. besok 28hb kan..? ngeeeee.. esok make sure henpon simpan lelok dlm beg coz kite akn melompat n terkinja2 spt org gila!!!! aaaauuummmmm!!!!

    BalasPadam
  2. tue rimau ke kucing...

    BalasPadam
  3. andai kate kami gugor semue, tabor le bunge die ateh pusare, teman mohon doa, melaysie berjaye..

    BalasPadam