Isnin, 14 Disember 2009

Sambutan Hari Lahir TT dan Bobo

Sambungan pas kisah melawat Ema & bebynye...
Aku trus bergegas ke satu restoran yang terletak di Pinggiran Putra, Bangi sepertimana yang dijanjikan, walaupun agak lewat sampai, tp masih ada lagi yg lewat drp aku..erm, pada mulenye aku xtau tmpt ni katner, stelah k0wtim ngan adik, aku pergi menjemput adik kat umah dye, sebab tmptnya dekat je..tmpt ni unik, sebab kat sebelahnye ada kolam pancing ikan, bak kate org, stelah penat mancing, leh lepak2 makan sambil kedengaran suara makhluk2 yg menyumbangkan lagu, sebab cni pon leh karoke (open kar0k), so bagi sesape yg xmalu tu..lehla memalukan diri sndri..ekekeke..tmptnye aman dan damai..malam tu kit0rang makan2 besar sepertimana ikan siakap masak tiga rasa, stim, tomyam dan sewaktu dengannya..pastu, ada adengan baling2 yg mcm pernah teruk aku kene sblm nie & tahun2 lepas iaitu balingan tel0r dan tepung, aku dah agak mende2 ni akan berlaku..tp, pihak besdayrian telah bsiap ngan senjatanye, iaitu pist0l air campur ngan ibu sirap, gle kalo kene tue..tp, ape2 pun, aku ngan adik tlah menyelamatkan diri terlebih dahulu, yerla..walapun celeb besday org len, jgn ingt diri k0rang akan selamat..erm, berbalik pasal makanan laks..taste kat situ xla sehebat kedai2 yg aku pernah rase sblm nie..aku bagi 3/5 markah la...cheh!! camtu lak kan, so disertakan gambau utk k0rang melihat sedikit sebanyak yg aku alami pada malam tue..


Kek yang dibeli di Secret Recipe, pada mulanye nak letak "Selamat Hari Tua TT dan Bobby", tp adik yg keje SR tu xpaham kot..kitorang pon xcheck mase amik tu, so, ini la jadinye..

Antara VVIP2 yang hadir antaranya anis, TT DJ, TT, Abe Deng, Yan, Oli, Saleh n Adik
Ni la besday gurl & boy ( Titu Tita & Boboy).
Nampaknye TT dah siap sedia nak tiup lilin, tp Bobo masih wat2 xpaham..

Akhirnye lilin pon padam, pasni jadi bahan makanan kitorang la..

Para besdayrian yg konon2nye ada adengan suap-menyuap

Yg ni plak, aksi yang terbalik

Sewaktu menjamu selera, mase ni xde lg adengan baling membaling..

Apa yang penting..kite makan dulu..

Apabila aksi baling membaling dijalankan..

Antara yang terselamat dan yg turut terlibat

3 pelakon utama..
patutnye besdayrian la yg kene truk, tp oleh sebab ramai yg xpuas ati ngan saleh,
ngan dia2 skali kene..

Husband and wifey..
FYI, saleh ni wat bisnes fotografi, kalo u 0lls nak gunekan khidmat dye, let me kn0w
(p/s leh, aku pr0m0te k0 free nih!!)

Apabila dah selesai..

Warga yg turut menjayakan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan