Rabu, 11 November 2009

Kisah Kelahiran...

Semalam, 10 November 2009, genaplah 23 tahun aku dilahirkan ke dunia ini. Sekejap je masa berlalu, dari Tadika hingga ke Universiti. Tapi, dalam usia ini, ramai rakan seangkatanku dah tamat pengajian bagi IJAZAH dan aku baru menapak untuk mencapai ke tahap itu. Walau kadang-kadang rase rugi sebab xsambung blaja terus dulu, tp aku sangat mensyukuri kurniaan ILLAHI kerna aku pon dah dapat keje tetap (kalo sambung blaja dulu, mungkin aku masih xbekerja lagi kot)..ekeke...

Hurm, bercakap mengenai Hari Lahir nie, aku sangat berterima kasih kpd rakan2 yang wish utkku even ada yg terlupa. Tp, mlm semalam sangat s0n0t kerna dapat celebrate ngan BFF ku diantaranya ateng, susu, ieda n lelas. (trimas byk2 key). Nanti, kalo berkesempatan akanku upl0ad pic bagi upacara yang berlangsung semalam dan hari-hari seterusnya..

Tunggu ya...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan